Infolinia 800 109 509

enova365 dla Biur Rachunkowych w chmurze KOMAKO.asp - przegląd taryf


enova365 przeznaczona dla Biur Rachunkowych w wersjach standard i multi jest dostępna w dedykowanej chmurze KOMAKO.asp poniżej publikujemy tabelę prezentującą taryfy KOMAKO.asp ze wskazaniem jaki interfejs enova jest dostępny w jakiej taryfie.
 

 
Jak widać na załączonym PDFie nie ma jednego modelu pracy biura rachunkowego z systemem enova365. Praca może odbywać się na jednej bazie danych wewnątrz biura lub dzięki usłudze KOMAKO.asp na jednej bazie danych, która udostępniona jest również Klientowi biura rachunkowego.
 
W modelu pierwszym - jedna baza wewnątrz biura - komunikacja z Klientem odbywa się elektronicznie pozwalając na przyjmowanie skanów dokumentów od klientów lub przyjmowane ich elektronicznie za pomocą wymiany plików. Tego typu automatyzacja to bazowy krok automatyzujący procesy księgowania i zmniejszający nakłady na obsługę podatnika w biurze rachunkowym. 
 
W modelu opartym o usługę KOMAKO.asp - biuro rachunkowe i jego Klienci pracują na jednej, wspólnej bazie danych, którą biuro rachunkowe udostępnia Klientowi poprzez oprogramowanie enova365. Dodatkowo usługa umożliwia wygodną komunikację biura i jego Klienta. Klient dostarcza elektronicznie informacje oraz swoje dokumenty różnymi mediami, a biuro rachunkowe najwcześniej jak to możliwe może zacząć pracę nad danymi klienta. Dane wprowadzane z drugiej strony przez księgowego są dostępne na bieżąco przez firmę – klienta biura. W tym modelu dostarczamy biurom oprogramowanie, które stanowi platformę komunikacyjną z klientem biura. Klient nie tylko otrzymuje rozliczenie podatkowe, ale również inne informacje przygotowane przez biuro rachunkowe oraz powiadomienia i deklaracje w formie elektronicznej.

Zapytaj o enova365 w chmurze: